HIATUS

Saya nak Chanyeol sebagai hadiah hari lahir ;AAAA;

Esok pergi cuti. Yippie ! Tapi 2 hari je. Tak kisah lah. Asalkan boleh jugak pergi jalan-jalan. Mana lah tahu boleh dapat idea dalam perjalanan tu. Tadi tengok inkigayo dekat ONE, ade exo-k and exo-m buat perform sama-sama. Bila diorang keluar je, macam nak jerit-jerit. Tapi suara simpan dalam hati je. Jerit dalam hati sudah lah. Hebat giler tadi. Kris wink mase part dia. Saya boleh cair dekat situ je. ;AAAA;


Huang Zi Tao;

Saya nak sangat photocard exo yang ade dalam album tu. Macam lah saya beli album tu. Saya jeles giler dengan kawan saya yang beli album tu. Saya nak photocard ! ;AAAA; Kalau lah ade jual photocard saje. Dah lame saya beli. ;AAAA; EXO ! ;AAAA; btw, chapter 2 untuk Our Destiny dah siap.

Chapter 2

HIATUS;



[ 0 comments ]