Last Note
*sape yg dekat atas ni? Park taejun lah*

Lame tak post, sekarang ni dah sibuk sket sebab buat Fanfic. Memang gilerlah dengan fanfic ni. GIF yang dekat atas ni, jadi hero dalam fanfic yang saya buat tu. Tajuk fanfic saya Last Note. Tajuk nampak sedihkan tapi tak sedih pun, fanfic ni , cerita nya happy. Tak suka mane buat fanfic sedih2. Tapi kadang2 saya suke bace fanfic yang sedih. Pelik tak saya? memang lah pelik. Synopsis Last Note macam ni :
Yura, seorang budak yang ceria dan comel tapi dia tidak ada boyfriend. Satu hari, semua rakan-rakannya makan bersama dengan boyfriend mereka. Yura keseorangan dan dia mengambil keputusan untuk makan bersendirian di blok senior sekolahnya. Sedang dia berjalan, dia terlanggar seorang lelaki dan dia mendapati bukunya tertukar dengan lelaki tersebut. Apa yang akan terjadi seterusnya?
Harap baca lah fanfic saya yang tak seberapa ni. BTW , kalau nak baca Tekan Sini . Thanks
[ 0 comments ]