L.joe vs Baro

Assalamualaikum, Hello, Haii. Ramai sangat orang post psl Teen Top sebab teaser yang lagu diorang tu hot. Memang hot giler lah. Sejak teaser tu keluar, ramai giler cakap L.joe hot. Dia memang hottie. Saya jugak salah seorang peminat L.joe tapi saya minat dia lama dah sejak diorang debut. Masa tu Teen Top tak famous lagi, jadi tak ramai yang minat L.joe. Sekarang, ramai sangat. Tak apa, saya tak kisah sebab ultimate bias saya Baro.


Sejak bila saya minat Baro? Baru je, bulan November baru2 ni. Saya ketinggalan sket. Tak kisah lah, sekurang2nya saya ada ultimate bias. Hahaha. Tapi kan Baro tu comel n hensem lah, mesti Baro tu ramai peminat jugak. Nanti saya jealous. Tapi saya sabar sebab bukan saya sorang je boleh minat dia. Semua orang boleh minat Baro.

Btw, fanfic saya yang tajuk I'm Not Pretty tu dah habis dan yang last untuk thn 2011. Tapi saya rasa teringin nak buat oneshot pulak. Tapi2, saya tak pandai nak buat cover. Jadi rasanya tak jadi nak buat oneshot tu. Sekolah dah nak buke. Kadang2 rasa tak sbr nk pergi sklh tapi kdg2 mls nak pergi sekolah. Pelik kan? Tak kisah lah. Sampai sini je lah post saya. Bye2.

[ 0 comments ]