Hello.

Dah berbulan-bulan tak update. Bukan apa sebab ade exam. Jadi dah lame jugaklah saya tak pegang laptop. Mase cuti sekolah, baru lah buka. Lupa nak cakap, tinggal 7 hari lagi untuk hari lahir orang yang saya suka. Tekalah siapa. Dia tinggi. Dia rapper dalam group yang saya gilakan. Hehe. Tapi macm lah ade orang nak bace entry saya ni.

Mase exam baru ni, saya dapat 7A 1B. Sedih kut. Nak menangis pun ade kalau teringat pasal keputusan exam ni. KH lah punya pasal. Tak pasal-pasal saya dapat B. Lagipun hari tu, saya sakit. Asyik muntah dan sakit perut je. Tak boleh betul2 focus. Benda dah jadi, buat ape nak menyesal. Saya akan berusaha lagi.

Saya ada rancang ingatkan nak tutup blog fanfic saya tu. Tapi fikir punya fikir, tak jadilah. Sebab rasa sia-sia je kalau saya delete blog tu. 

Bye.



[ 0 comments ]