Fanfiction

Assalamualaikum and Hello,

Saya rase dah setahun tak post. Kesian blog ni, dah berhabuk tapi saya dah refresh balik blog ni. New look ! Comel ke? Comel kut #perasan. Dah lama nak buat blog warna hitam tapi tak buat2, asyik warna grey je. #bukan warna grey & hitam, lebih kurang je? 

Kelamarin merentas pantai dekat sekolah. Best giler mase dekat pantai tu. Saya dapat nombor 1  no 0, tak dpt nombor ! Ingat kan boleh lah dapat no 20 #besarnye cita2. Aaaaaaa !! dah lama tak buat fanfic. Kadang2 rase nak tutup je blog ff tu tapi sia-sia je lah, saya buat fanfic tu. Tak ada masa nak buat ff. Idea banyak. Minggu ni, sekolah bagi cuti seminggu, mase ni lah boleh buat ff. Lagipun sy siap dah buat cover dia. Tapi hodoh. Sebenarnye boleh je nak tempah dengan orang tapi malu dengan dia sebab saya tak bayar pun kalu suruh dia buat. Buat malu je, mintak org tlg buatkan. Stop, cakap psl tu. Nak cerita ttg ff ni.

*Hodoh!*

Rase mcm takpuas hati dengan cover tu, mungkin saya akan buat yg baru. Kenapa tajuk dia two personality? Sebab, ade lah. Kene bace kalau nak tahu. Ff ni tak siap lagi. Dalan proses. Character dia ialah Gongchan Shik dan ulzzang. Tak tahu pulak name ulzzang tu ape, jadi saya reka jelah name dia. Hahaha. Nanti saya akan bagi sinopsis dia. 

Bye2!


[ 0 comments ]